Všeobecné obchodní podmínky pro kupující - podnikatele
(právnická osoba či fyzická osoba podnikající)
I.
Základní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „B2B obchodní podmínky“) upravují práva a povinnosti smluvních stran kupní smlouvy, uzavřené na jedné straně mezi společností (provozovatelem)
SolarEco, družstvo
IČ: 05520525
DIČ: CZ05520525
se sídlem Harantova 1172, PSČ 509 01 Nová Paka
zapsané u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl Dr, vložka 1624
kontakt: Ing. Zdeněk Věchet, předseda družstva
email: obchod@solareco.cz
telefon: +420 910 127 250
www: eshop.solareco.cz (po přihlášení do sekce pro kupující - podnikatele)
(dále jen „prodávající“) a kupujícím - podnikatelem (právnická osoba či fyzická osoba podnikající)(dále jen „kupující“).
2. Tyto B2B obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím, který je podnikatelem a zboží jako podnikatel odebírá, prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné eshop.solareco.cz (dále jen „internetový obchod“). Na vztahy mezi prodávajícím a fyzickou osobou, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, vydal prodávající samostatné obchodní podmínky.
II.
Informace o nabídce, zboží a cenách
1. Informace o nabídce, zboží, včetně uvedení kupních cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu, do kterého se kupující přihlásí prostřednictvím svého zákaznického účtu v internetovém obchodě. Kupní ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků, kromě nákladů na doručení zboží nebo poplatků za způsob platby. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Cena za dodání zboží se liší podle dopravce a typu přepravní služby, podle místa učení (země), hmotnosti a ceny objednávky. Balné není kupujícímu účtováno.
4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
5. Změní-li se ceny zboží ze strany dodavatelů prodávajícího (zejm. výrobců), nebo dojde ke změně výrobních nákladů, může být kupní cena dodatečně upravena o částku, o kterou se změnila kupní cena od dodavatele prodávajícího v období od uzavření kupní smlouvy s kupujícím do dodání zboží dodavatelem prodávajícímu.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Koupě zboží probíhá prostřednictvím internetového obchodu na webových stránkách prodávajícího: eshop.solareco.cz.
2. Kupující provádí objednávku a koupi zboží prostřednictvím svého zákaznického účtu v internetovém obchodě, do kterého se zaregistroval jako kupující. Pokud je mezi stranami uzavřena kupní smlouva nebo rámcová kupní smlouva týkající se opakovaných dodávek zboží kupujícímu, mají její ustanovení přednost před těmito B2B Obchodními podmínkami.
3. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží včetně případné varianty, počet kusů zboží, způsob platby a způsob doručení.
4. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou po potvrzení prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři.
5. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Poté, co Kupující obdrží e‑mailem potvrzení své objednávky, je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou.
6. Odesláním objednávky Kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení B2B obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.
7. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito B2B obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto B2B obchodní podmínky, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
8. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho e-mailovou adresu uvedenu v těchto B2B obchodních podmínkách.
9. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné.
10. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání,není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na e-mailovou adresu prodávajícího.
11. Za kupujícího jsou oprávněni jednotlivé objednávky/kupní smlouvy uzavírat a činit návrhy ti, kteří mají přístup k zákaznickému účtu kupujícího. Oprávnění zastupovat kupujícího dle zákona není tímto ustanovením zúženo.
12. V dalším se kupní smlouva řídí podmínkami rámcové kupní smlouvy, pokud byla uzavřena, a dle občanského zákoníku. Prodávající jiné obchodní podmínky neakceptuje.
13. Veškerá data v internetovém obchodu a v zákaznickém účtu kupujícího podléhají obchodnímu tajemství. Části internetového obchodu mohou podléhat další ochraně, např. dle autorského práva či jiného práva duševního vlastnictví. Kupující není oprávněn zveřejňovat ani jinak zpřístupňovat informace obsažené v zákaznickém účtu internetového obchodu třetím osobám. Veškeré informace obsažené v internetovém obchodu prodávajícího je možné využívat pouze za účelem uskutečnění obchodu a uzavření jednotlivé kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím.
15. Kupující ani jakákoli jiná osoba nesmí v žádném případě jakýmkoliv způsobem hromadně extrahovat (manuálním kopírováním nebo automaticky, např. pomocí crawlerů) data z e-shopu (sortimentní kategorie, produktové obrázky, informace, parametry, přílohy apod.), pro jakékoli účely, zejména pro marketingové materiály, webové stránky, aplikace či e-shopy, bez ohledu na to, zda jsou určené pro maloobchod, nebo velkoobchod.
IV.
Zákaznický účet
1. Přístup do internetového obchodu je možný pouze po registraci kupujícího a přidělení oprávnění prodávajícím. Uživatelské jméno a heslo k uživatelskému účtu si volí kupující v průběhu registrace. Registrace pro nákupy v e-shopu podle těchto podmínek podléhá souhlasu prodávajícího.
2. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě a po přidělení oprávnění prodávajícím přistupuje kupující do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Aktuální nabídku, zboží a ceny uvidí kupující pouze pro přihlášení do svého zákaznického účtu.
3. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné. Za správnost objednávky vč. správnosti zadaných kontaktních údajů apod. odpovídá kupující.
4. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami. Objednávka učiněná pod uživatelským jménem a heslem kupujícího se vždy považuje za objednávku učiněnou jménem a na účet kupujícího.
5. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
6. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek nebo kupující svůj uživatelský účet dlouhodobě nevyužívá.
7. Prodávající zruší uživatelský účet bez zbytečného odkladu po obdržení žádosti kupujícího. Kupující je vázán objednávkami uskutečněnými z daného uživatelského účtu do okamžiku, kdy oznámí prodávajícímu žádost o zrušení uživatelského účtu.
8. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
V.
Zákaznický účet pro kupujícího s certifikátem, certifikace
1. Kupující může požádat prodávajícího o certifikaci, pro odbornou způsobilost k montáži nebo dalšímu prodeji výrobků prodávajícího.
2. Certifikace se skládá z následujících kroků:
• kupující prokáže profesní způsobilost k montáži fotovoltaických systémů,
• kupující prokáže oprávnění k instalaci vyhrazených elektrických zařízení,
• kupující může také prokázat oprávnění k provádění revizí na vyhrazených elektrických zařízeních
• kupující absolvoval odborné školení na produkty vyráběné prodávajícím,
• kupující absolvoval odborné školení pro návrh technických parametrů soustav a způsobu zapojení regulátorů SolarEco pro fotovoltaický ohřev vody s bojlery DZD OKCE 2/2 nebo dalšími tepelnými spotřebiči.
Držitel certifikátu se zavazuje:
• provádět instalace MPPT regulátorů a fotovoltaických systémů s obecně platnými předpisy, vyhláškami a normami dle technické dokumentace a doporučení výrobce (prodávajícího),
• přednostně navrhovat a realizovat systémy s pracovním napětím podobným s konstrukčním napětím, na které byly spotřebiče zkonstruovány,
• zprostředkovat svým zákazníků odborné postřehy a doporučení získané od prodávajícího,
• doporučovat zákazníkům variantu systémů, které zákazníkům nabídnou dobrou funkčnost po převážnou část roku a v zimním období zajistí pokrytí tepelných ztrát, které by jinak zvyšovaly náklady na přípravu TUV,
• instalovat systémy v duchu podnikatelské etiky a dbát dobrého jména prodávajícího
Certifikovaný kupující získá od prodávajícího:
• slevy výrobků a produktů oproti standardní nabídce,
• přednostní technickou podporu a technický servis,
• prodlouženou záruku na regulátor v délce 60 měsíců,
• prodlouženou záruku na ostatní výrobky SolarEco (např. DC rozváděče, přepínače sítí apod.)
• zápis do veřejného seznamu certifikovaných firem uveřejněného na webu prodávajícího,
• zprostředkovávání zákazníků v místě působiště kupujícího, kteří oslovili prodávajícího,
• zrychlené vyřízení servisu nebo reklamací do v době zpravidla do 1 týdne.
Prodloužená záruka bude aplikována na instalovaná zařízení prodávajícího, které kupující uvede do provozu a provede záznam o uvedení do provozu pomocí prostředků prodávajícího. Po zaregistrování instalace/uvedení do provozu zašle prodávající kupujícímu zákazníkovi potvrzení o prodloužené záruce na jeho kontaktní údaje.
Po absolvování školení a získání certifikace, přidělí prodávající kupujícímu speciální skupinu v rámci jeho zákaznického účtu. V tomto zákaznickém účtu uvidí kupující aktuální ceny a nabídku. Pro další body v rámci uživatelského účtu platí část IV. těchto B2B obchodních podmínek.
VI.
Platební podmínky a dodání zboží
1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
• bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího v měně CZK č. 2001097093/2010, vedený u Fio banka, a.s., Na Celnici 10, 117 21 Praha 1, ČR,
• bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího v měně EUR IBAN: CZ4320100000002101374238, BIC-SWIFT: FIOBCZPPXXX, vedený u Fio banka, a.s., Na Celnici 10, 117 21 Praha 1, ČR
2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené a dodáním zboží ve smluvené výši.
3. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy. Pokud nedojde v uvedené době k úhradě, může prodávající odstoupit od uzavřené kupní smlouvy, což učiní zrušením objednávky. O zrušení objednávky prodávající informuje kupujícího e-mailem.
4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
6. Zboží je kupujícímu dodáno:
• na adresu určenou kupujícím objednávce,
• prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil.
7. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
8. Objednané zboží, které je skladem, je expedováno obratem po připsání platby na bankovní účet prodávajícího nebo do 1 týdne pokud to logistické procesy jinak neumožňují. Pokud nedojde k dodání do 15 dnů po obdržení platby před dodáním, je kupující povinen vystavit na přijatou platbu daňový doklad o přijaté platbě. Pokud dodání neproběhne do 30 dnů, má kupující právo odstoupit od smlouvy.
9. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího nebo povaha zboží vyžaduje zvláštní způsob přepravy, nese kupující případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. Pokud není stanoveno jinak, pak se cena dopravy řídí ceníkem prodávajícího, který je dostupný v internetovém obchodě v kategorii „Dopravní a platební podmínky“.
10. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
11. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Převzetím zásilky kupující stvrzuje, že zásilka splňovala výše uvedené náležitosti.
12. Vykládku zboží v případě dodání zboží mimo provozovnu prodávajícího a nakládku zboží v případě dodání na místě provozovny prodávajícího zajišťuje kupující na své náklady a nebezpečí.
13. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad obdrží kupující na e‑mailovou adresu kupujícího.
14. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
15. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem jeho dodání kupujícímu.
16. Pokud kupující nepřevezme zboží dle jednotlivé kupní smlouvy ani v dodatečné lhůtě stanovené prodávajícím, je prodávající oprávněn od jednotlivé kupní smlouvy odstoupit. Pokud prodávající odstoupí od jednotlivé kupní smlouvy dle první věty tohoto odstavce, vzniká prodávajícímu nárok na úhradu smluvní pokuty ve výši 100% ujednané kupní ceny zboží a prodávající je oprávněn na tuto smluvní pokutu započíst případnou přijaté úhrady.
VII.
Vrácení zboží
1. Se souhlasem prodávajícího je možné zboží vrátit nebo vyměnit za jiné. Prodávající může požadovat při vrácení zboží poplatek na náhradu manipulačních a dalších nákladů. Prodávající stanovuje poplatek dle svého uvážení a informuje o něm kupujícího před vrácením zboží. Prodávající zpravidla neodsouhlasí vrácení zboží, které je použité, a které není v původním obalu s kompletním dodávaným příslušenstvím a dokumentací.
2. Zboží, které není běžně skladem a objednává se na zakázku, není změna, stornování nebo vrácení zpravidla možné.
VIII.
Práva z vadného plnění
1. Ke zboží je vydáno prohlášení o shodě dle zákona 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky nebo prohlášení o vlastnostech dle nařízení (EU) č. 305/2011 o uvádění stavebních výrobků na trh, pokud se na ně tyto právní předpisy vztahují.
2. Odpovědnost prodávajícího za vady se řídí Reklamačním řádem pro kupující – podnikatele. Kupující potvrzuje, že se s Reklamačním řádem seznámil.
3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal (jakost při převzetí):
• má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
• se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
• zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
• je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
• zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
4. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na zboží, které bylo poškozeno jeho obvyklým užíváním, na zboží, které bylo poškozeno přírodními živly, na zboží, které bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku nedodržení návodu k použití nebo informací uvedených na obalu zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
5. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24měsíční záruční době nebo po dobu, po kterou se prodávající zavazuje odpovídat za vzniklé vady nad 24měsíční záruční dobu. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
• bezplatné odstranění vady opravou zboží,
• odstranění vady výměnou za nové zboží nebo dodáním chybějící věci,
• přiměřenou slevu z kupní ceny.
6. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
• pokud má zboží podstatnou vadu pro kterou není opravitelné,
• pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
• při větším počtu vad zboží.
7. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
8. Pro odeslání reklamace prodávajícímu odnese kupující zboží zabalené v obalu (ideálně v původním obalu) na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, kde nahlásí kód 95519875. Zboží bude doručeno prodávajícímu, který si zboží převezeme pro reklamační proces.
IX.
Ochrana osobních údajů
1. Správcem osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je SolarEco, družstvo, IČ 05520525 se sídlem Harantova 1172, 509 01 Nová Paka. (dále jen: „správce“).
Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Harantova 1172, 509 01 Nová Paka
email: obchod@solareco.cz
telefon: +420 910 127 250
2. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím dokumentu Ochrana osobních údajů.
XI.
Doručování
1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu).
2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu.
XII.
Ostatní ujednání
1. Prodávající odpovídá pouze za přímou škodu vzniklou kupujícímu. Prodávající zejména neodpovídá za ušlý zisk kupujícího ani třetích osob způsobený prodlením s dodáním zboží nebo vadou zboží. Prodávající není povinen nahradit kupujícímu jakékoli smluvní pokuty a jiné sankce, které si kupující ujednal s třetí osobou.
2. Prodávající je oprávněn tyto B2B obchodní podmínky v celém rozsahu měnit a upravovat.
3. Nové znění B2B obchodních podmínek bude zveřejněno v internetovém obchodě prodávajícího.
4. Pokud není mezi kupujícím a prodávajícím uzavřena rámcová kupní smlouva, je pro jednotlivou kupní smlouvu rozhodující vždy znění B2B obchodních podmínek platných a účinných ke dni, kdy kupující činí poslední úkon směřující k uzavření jednotlivé kupní smlouvy (např. zasílá objednávku).
5. Pokud je mezi kupujícím a prodávajícím uzavřena rámcová kupní smlouva, sdělí prodávající kupujícímu, že vydal nové B2B obchodní podmínky alespoň 1 měsíc před jejich účinností. Sdělení bude učiněno ve formě sdělení na nabídce a/nebo potvrzení objednávky. Pokud kupující se změnou B2B obchodních podmínek nesouhlasí, je oprávněn do dne účinnosti nových B2B obchodních podmínek vypovědět rámcovou kupní smlouvu písemnou výpovědí s tím, že výpověď je účinná ke dni účinnosti nových B2B obchodních podmínek. Pokud kupující rámcovou kupní smlouvu nevypoví, vztahují se nové B2B obchodní podmínky na všechny jednotlivé kupní smlouvy uzavřené po dni jejich účinnosti. Na již uzavření jednotlivé kupní smlouvy nemá změna B2B obchodních podmínek vliv.
6. V rámci internetového obchodu bude kupující upozorněn na změnu obchodních podmínek při prvním přihlášení po jejich změně. Nové znění B2B obchodních podmínek se vztahuje na všechny následně provedené objednávky prostřednictvím internetového obchodu, přičemž stávající objednávky nejsou změnou B2B obchodních podmínek dotčeny.
7. Pokud byly mezi prodávajícím a kupujícím dojednány odchylně práva a povinnosti od těchto B2B obchodních podmínek, vztahují se taková ujednání i na nové znění B2B obchodní podmínky .
8. Kupující bere na vědomí a souhlasí s tím, že prodávající v rámci obchodního vztahu založeného touto smlouvou eviduje, ukládá a zpracovává potřebná osobní data. Podmínky zpracování osobních údajů jsou dostupné na webu eshop.solareco.cz.
9. Kupující se zavazuje prodávajícího informovat, pokud u něj dojde ke změně údajů podstatných pro další obchodování, zejména pokud dojde ke změně sídla, statutárního zástupce, společníka, kupující se stane nespolehlivým plátcem DPH, kupující přestane být nebo se stane plátcem DPH, zanikne nebo se změní živnostenské oprávnění kupujícího, kupující vstoupí do likvidace, kupující je ve stavu hrozícího úpadku nebo bylo vůči němu zahájeno insolvenční řízení.
10. Smluvní strany považují veškeré informace, které jsou spojeny s touto smlouvou, za důvěrné a zavazují se o nich zachovat mlčenlivost.
XIII.
Závěrečná ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách Prodávajícího v den odeslání objednávky Kupujícím.
2. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
3. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
4. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
5. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
6. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
7. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
8. Znění B2B obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 21. 2. 2024